الف : چرا ما آمده ایم ؟
استراتژی نخست : تحقیقات بازار نشان داد که مدیران و برگزار کنندگان همایش ها به دنبال هدایایی با ماندگاری بالا هستند از این رو طبق همین تحقیقات مناسب ترین هدیه از دید بیشترین کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند ، کیف بود .
استراتژی دوم : به همین دلیل گروه طراحی شروع به طراحی کیف با قیمت ارزان و همچنین کارایی بالا نمود
استراتژی سوم : در این مرحله کیف های تولید شده همراه یک فرم تحقیق بازار وارد دفاتر مدیران و برگزار کنندگان همایش گردید و بعد از تکمیل شدن فرم ها در مورد طراحی و رنگ اطلاعات بسیار جالبی به دست ما رسید .
استراتژی چهارم : در نهایت بعد از تمام مراحل یاد شده نوبت به تولید رسید و جالب است بدانید سفارش های اولیه ی ما پیش فروش شد .
و این شد که ما آمدیم .
کیف همایش,کیف های همایش,کیف سمینار,کیف های سمینار,خرید کیف همایش,خرید کیف های همایش,خرید کیف های همایشی,کیف تبلیغاتی,خرید کیف های تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی,کیف همایشی,کیف همایش,کیف همایش ارزان,خرید کیف همایش ارزان قیمت,کیف همایش,همایش,
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم نظرت را درباره آخرین مطالب سایتم بدونم .
عنوان : قبر ابن ملجم در شمال تهران